Ställer klockan på 06.45...


♥♥♥ Kommentarer 0
Hey, hade tänkt göra ett till Egypten-inlägg med fler bilder men internet har blivit såååsegt? Vad händer lixom? Så var det inte nyss? aja..

Mår iallafall inte särskilt bra :( Har jätteont i halsen. Orkar inteeee. Hade det innan vi åkte till Egypten med, men det försvann när vi var därnere. Och nu igår kom det tillbaka. BLÄÄÄ. Tack gud för Zyx iallafall♥

Imorgon börjar skolan igen. Känns ju lite sådäär asså, har vant mig vid sovmorgon. Plus att jag var uppe till 3 igår hjälper nog inte heller. Men det känns ändå gött att ÄNTLIGEN börja på min absolut SISTA termin på gymnasiet. Ju fortare det börjar, ju fortare är det slut. Och fyhelvete vad kul det här halvåret kommer bli! Resa till Frankrike, Studentkryssning, Resa till Skottland, Balen, Studentveckan, STUDENTEN!!

Och sen har jag hela världen öppen att utforska. Bra liv jag har. Att jag dessutom har världens finaste Suresh gör verkligen inte saken sämre. Love you baby.

Bild ifrån Egypten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0