Båtåkande


♥♥♥ Kommentarer 0

Idag åkte jag och min familj med vår båt i Vättern. Pappa, lillebror Ville och mamma.


Hamnen.


Skelettet till den blivande bron genom Motala.


Åkte till Sandön där det var lagnom lä och mer gräs än sand.




Himla glassigt, dock var vi inte själva där. Men det gjorde inte så mycket för min del. Kände mig fin i min polkadot bikini.


Sen bytte vi ö, åkte till Fjuk för att äta lunch. Förresten, glömde säga att en till familj var med. Källers + Vera.


Där fanns smultron. Det är så himla gott tycker jag!


Och en fyr.


Bara fötter och iskall cola.


Källers i deras nya båt.


Mamma.


Pappa och Ville och det var den superhärliga dagen på sjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0