en sommarnatt i juli


♥♥♥ Kommentarer 1

Igår kom Hanna hem till mig, vi förfestade på min altan och pratade oavbrutet. Shit vad vi hade att ta igen asså! Jag bytte outfit i sista stund, fönade håret, plattade det och sminkade mig lite fort. Sen började vi gå in mot stan och Hugos.

Blev en helbra kväll! Lagom mycket folk ute, träffade nya ansikten och bara njöt av att kunna vara ute i bara shorts och linne mitt i natten. Dansade, drack och kramade alla människor man inte har sett sen studenten! Träffade bland annat fina Olivia som berättade att hon läser min blogg! Blev så himla glad, så lovade att nämna henne här haha, pusss!:*


Jag med Hannorna och Olivia med hennes kompis!:D


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha söööt! Det var så kul att se dig snygging! Puuussss :) :*

2011-07-22 @ 00:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0