dressmaniac


♥♥♥ Kommentarer 0


Att komma hem från Linköping med fyra klänningar och massor av håraccessoarer är heeeelt ok asså! Kände att jag behövde shoppa loss lite, fanns ju inte ett skit i Rom typ, så aa.. hade lite pengar som redan var tänkt till shopping som inte gick åt där nere så!

Och väl hemma sätter jag mig vid datorn, kollar lite på
www.kladbyte.se och HEJ SVINFINA KLÄNNING! Köpte den dirrre, tur att tjejen som sålde den satt vid datorn och hade mailen öppen! Såhär ser den ut, håller alla tummar jag har för att den ska passa!


Imorgon är det måndag. Måndag betyder Måndagsklubb och dans all night long. Har inte vart ute sen studenten så det ska bli sjuukt niice! Taggar med lite
Chris Brown & Benny Benassi – Beautiful People - Radio Edit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0