Världens finaste låtar


♥♥♥ Kommentarer 0

Tycker faktiskt att världens finaste låtar sjungs på svenska:

Helene Sjöholm - Du måste finnas


Helene Sjöholm - Gabriellas sång

Lars Winnerbäck ft. Miss Li - Om du lämnade mig nu


Lars Winnerbäck - Kom änglar


Lars Winnerbäck - Elegi


Melissa Horn – Som jag hade dig förut - med Lars Winnerbäck
(spotify länk)

Veronica Maggio - Snälla bli min igen

Daniel Adams-Ray - Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Mauro Scocco - Till dom ensamma

Lisa Ekdahl – Hon Förtjänar Hela Himlen
(spotify länk)

Molly Sandén - Hallelujah



Men sen så finns det så himla fina på engelska också:


Anna Ternheim - Shoreline


Imogen Heap - Hide and seek

Joan Armatrading - The weakness in me


John Mayer - Waiting for the world to change

John Mayer - Free fallin


One Republic ft. Timbaland- Apologize


Ben Folds – Still
(spotify länk)

Ben Folds - Family of me


Rod Stewart - First cut is the deepest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0