ROMA


♥♥♥ Kommentarer 0
Om exakt 8 dagar åker jag och min pojkvän till ROM! Ska verkligen bli så hiimla kul och skönt att komma bort och till liite (mycket!) varmare breddgrader! Jag förbereder mig till max, fick en asstor röd resväska i studenpresent, handbok om Rom och resedagbok. Igårnatt läse jag ut Änglar & Demoner igen bara för att den utspelar sig där och jag vill se alla landmärken, som beskrivs i boken, påriktigt! Och imorgon ska jag till Linköping med Arijana och då tänkte jag leta lite på stan efter fina och sköna kläder att ha med mig! Alltid roligare att ha med sig något nytt! Satte ihop två collage på VILL HA kläder till Romresan. Allt är ifrån Asos.com.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0