Lilla lady, lilla lady


♥♥♥ Kommentarer 0

Idag har jag vart på stan med Hanna och köpt present till Camilla och Jolin. Hittade en grej till Johanna med. Fan vad folk fyller i mars. ÅHH. pengarna bara försvinner haha. Men trots det så köpte jag lite till mig själv med.. kunde inte riktigt låta bli haha.

Efter stan har jag och Camilla skrivit projektarbete. FYFUCK vad skönt det ska bli när skiten är klar. DÅ ska jag fira!! Ska fortsätta med det imorgon, dööööör.

Påtal om imorgon, då ska alla tvåor och treor på skolan på utbildningsmässa i Folkets Hus. Hoppas det blir bra. Efter det ska vi som sagt åka till skolan och fortsätta skriva PA... Och sen någon gång vid 6 typ, så tar jag bussen till Linkan för att träffa Johanna och hennes bra folk!

Vad jag köpte idag + ett linne och svarta strumpbyxor;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0