Flum


♥♥♥ Kommentarer 0
Yo, sitter i skolan och har sjukt tråkigt. Både Camilla och Hanna är hemma idag. 8-10 hade jag Eng C, vilket var helt okej för simon kom efter halva tiden. Men nu har vi Bild 10-13... och jag ska stanna kvar här enda till klockan 6 ikväll typ, för då ska jag ha utvecklingssamtal. Och det är ju inte direkt som om jag INTE har nått att göra, för det har jag. Men orkaaar inte ta taaag iii....!!!

Här är iallafall en film som jag, Camilla o Hanna filmade för typ en månad(?) sedan.. Vi skulle göra en reklamfilm till skolan och när vi var klara så gjorde vi "behind the scenes" filmer, på skoj. Haha orka va så flummiga asså hahaha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0