fullproppat


♥♥♥ Kommentarer 0
Hello. Skulle bara säga att lovar inga inlägg nu i helgen och veckan framöver.
Imorgon ska jag till Johanna i Linköping och mysa med smultronsvin och tjejsnack.♥
Lördag ska jag hem tidigt för att få VÄLBEHÖVLIG massage av Sandra. Har haft sjukt ont i ryggen hela veckan :(
Eftermiddagen (och förhoppningsvis kvällen/natten) spenderar jag med min älskling.
Söndag morgon tar vi bussen mot Linköping → Skavsta → Flyg till Edinburg!

Vetifan när jag ska hinna med att packa, så aa, räkna som sagt verkligen inte med inlägg...
Kommer hem Fredagen den 13e.. förhoppningsvis... hahah nevars;)


Var hos frisören i Tisdags och la i slingor. ÄLSKART.
(ignorera sjukt trött min, tack!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0