It's friday, friday, gotta get down on friday!


♥♥♥ Kommentarer 0





Den där jäävla låten asså. Haha den kommer alltid att påminna mig om Skottlandsresan!

Har haft en så himla bra vecka, har inte skrattat så här mycket på länge! Fick några extra år att leva haha. Kändes lite vemodigt att komma hem och se Motala igen. Vill inte vara här, trivs inte här. Men här finns ju min finaste, som förövrigt stod på garageuppfarten med blommor i handen precis när jag kom hem igår. hur underbar? ♥

Jag fotade inte så mycket nu när vi var borta, men lite grann ändå. Men en av lärarna fick låna mitt minneskort så hon har alla bilder. Hoppas på att jag kan få dom någon gång under nästa vecka. Men vi var ju fler ifrån Sverige den här gången, och de flesta fotade massor, så nu sitter jag och klickar på 'uppdatera'knappen på facebook hela tiden haha. lägg upp alla bilder dååå!

Vi hann med lite tid på stan också, och jag kom till himmelriket. Även kallat PRIMARK. Fick med mig så himla himla himla himla fina grejer hem. Är helt kär i den butiken. I stort sett var alla kläder i min smak, fatta hur svårt det var att sålla? Kunde ju inte köpa hur mycket som hellst, då jag bara hade växlat in 700kr och bara fick ta med 10kg på flyget. Haha, så när vi skulle gå på planet och de skulle väga väskan tog jag på mig 8 lager med kläder för att väskan inte skulle bli för tung..(A) Men det funkade som tur var, väskan vägde preciis 10.00 kg.

Den här resan var utan tvekan den roligaste av alla resor i det här projektet. Är så himla glad över att jag har fått möjligheten att vara med om det här, och att jag har fått lära känna så många fina människor.

Jag berättar mer om resan när jag har bilder, roligare så! kram

Hittade 2 bilder, här är Claudiu, Emma, Jag, Audrey och Céline!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0