Mitt Magasin


♥♥♥ Kommentarer 1




Sååååå, här är mitt magasin. en uppgift vi hade för ett tag sedan. och som jag lämnade in för ett tag sedan. Men inte har tänk på att visa er. Så here it is. Förlåt för att jag inte orkade lägga ner mer tid på det än att bara printscreena.. men ändå. Uppgiften gick ut på att vi skulle ha ett uppslag om oss själva, och sedan 4 uppslag om 4 konstnärer/designers etc. Sista och första sidan fick vi bestämma över helt själva. Jag är himla nöjd faktiskt. Mindre nöjd med framsidan men aja. Kul att ni kan se vad jag lyssnar på just nu längstner till höger på sista bilden heheh... lyssnar sönder maggio nu..spontanköpte biljetter till hennes konsert igår. Den är i Huskvarna på fredag! Så dit ska jag och Petra och kankse mami. Blir supernice!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo, supernajst magasin. Men framsidan hade varit perfekt utan de små bilderna. :)

2011-11-21 @ 00:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0