mysiga planer + kitty


♥♥♥ Kommentarer 2

Den här superfina gungstolen har stått på vår vind i flera år, och nästa gång någon kommer ner till Jönköping, ska denna med. Så hiimla fin. Tänk er vinter utanför, snöar som fasen. och jag sitter inne, dricker varm oboy, myser i den fina gungstolen, proppad med plädar och filtar och läser typ harry p? vilken dröm!


den enda som fattas är en golvlampa... skulle vilja ha en liknande den nedan.. så himla fina skärmar!
när studiebidraget kommer ska jag till erikshjälpen och leta galet! så himla nice!
nej, nu ska jag fortsätta läsa min kitty bok jag köpte på röda korset häromdagen. älskar kittyböckerna (skrivna av carolyn keene).. var det fler som läste dom när ni var små? egentligen är dom ju från typ 50talet men min mamma hade sparat massor såna böcker som jag lusläste när jag var yngre. och nu när jag hittar såna på loppis kan jag inte motstå. minst lika bra idag!!

Kommentarer
Postat av: Sötko

Såååå fin gungstol! Ge mig!!

2011-11-07 @ 01:08:49
URL: http://itsalllondon-baby.blogspot.com/
Postat av: Julia

sötko: eller huuur!

2011-11-07 @ 19:20:14
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0