Tattoo cravings


♥♥♥ Kommentarer 0
..är precis vad jag har nu. Hittade AMANDAS blogg, dog lite på hennes klädstil (inget som passar mig, men älskart ändå!) på att hon är utomlands o reser runt och gör det där som jag vill göra och dessutom är jäkligt pysslig, syig och älskar secondhand. Hennes blogg sparade jag direkt i mina bokmärken på datorn.

Sååå.. hon har en half sleeve på sin högerarm och jag dddddddöör. andra dagar kan jag inte tänka mig något större än MAX en liten putte text på något osynligt ställe. Men inatt är jag blown away av detta. ge mig. så fruktansvärt fiiint. Borde väl gå och lägga mig meeeeen, ne. kommer stanna uppe minst en timme till, bara letandes efter tatueringsinspo att fylla min "tattoo" mapp med. åh.







Bilderna är ju såklart ifrån http://suzieq.blogg.se/ som ni kanske förstod. LOOOVEE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0