puderrosa och vita änder


♥♥♥ Kommentarer 1
Hey, hemma nu. har så jääävla mycket att få gjort. inte kul. typ som att städa, tvätta, packa (åker t. motala imorrn), äta mat, baka(?), plugga osv osv osv...gillar att jag skrev plugga sist, hehe..

vet att det inte har blivit bästa uppdaten här på bloggen, men har haft för mycket. men nu tänkte jag mest bara visa upp min svinfina klänning jag fyndade på monki igår för 75 kr, trots att jag inte har råd. tusan. men åh så fin. right?
Nej, nu ska jag sätta igång.. längtar tills jag är klar med allt (..det mesta..) så jag kan belöna mig med sockerkakesmet♥.. det är ju trots alllt onsdag!
ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Sötko

Men bara ge mig! Så satans fin!!

2011-11-09 @ 20:42:01
URL: http://itsalllondon-baby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0