gul klänning, vita blommor


♥♥♥ Kommentarer 1
För det första; klarade matten, HALELUJAH!
För det andra, bakade världens kanske godaste kakor idag.
tänk er typ en kladdkaka med en blandning av sirap, socker, smör och kokos som topping? menart!
(Nej jag tänker inte ta med till skolan imorgon Petra & Sofia, ni får komma hit om ni ska smaka, sådeså!!)

Jaha, för det tredje då, så sitter jag och tragglar vidare med mitt magasin. Tycker nog att det blir rätt bra. Jobbigt är dock att det ska ta sån satans tid. Att jag sitter heeelt fel, ryggen dödar mig. Borde sitta vid ett skrivbord, med skrivbordsstol och använda mus. men skrivbordsstolen är i motala. och musen orkar jag inte hämta. tar förresten ännu längre tid med mus för jag är van vid pekplattan..(?)...

För det fjärde åker jag hem torsdag. helnice. skypade med finaste förut.
längtar tills jag får ligga bredvid honom och kramas sönder igen ♥
Hade för det femte på mig fiinaste klänningen idag. helt kär i den. 150 kr på bikboks rea. den affären asså. i like.





Kommentarer
Postat av: petra

meeeeeen jo julia! en liten extra matlåda bara ;)

2011-10-26 @ 10:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0