Kladdkakemys


♥♥♥ Kommentarer 0
Hämtade ut ett paket på Maxi efter skolan idag, gissa vad det innehöll?? Sminket från ELF vi beställde, yayy! Så var tvungen att åka till Petra direkt efter så hon fick klämma, känna och prova på sina grejer haha. Och jag blev superglad för mitt fina mintgröna nagellack, ska måla dit det imorgon! Iallafall fick vi för oss att baka kladdkaka, så fick ta en sväng förbi hemköp för att köpa ägg och grädde. Kan va blivit världens godaste kladdkaka. Med kokos med. Svingoood. Här är en bild för någon (några?) vecka (veckor?) sedan när jag var hemma hos Petra (Tror minsann det var en onsdag det med nu när jag tänker efter!!) och vi köpte B&J på Hemmakväll, hon en mini och jag en bauta (såklart, tjock som jag är♥.. fler degklumpar i den stora ju.. det är ju dom man vill ha.. right?) och myste och hyrde sämsta filmen ever, (minns inte namnet på den... Petra!?)  den var askonstig iallafall. Hyr den INTE. Säger vilken, när jag kommer på namnet.. höhö.
Men aa, för att komma någonvart med detta inlägg, Petra är bra och imorgon åker jag hem till Motala och min gos. Ska mysa sönder honom tror jag! Ska även klippa och färga håret på fredag, astaggad. Utväxten håller typ på att äta upp mig (!) så det är HÖG tid. Ska nog färga något mörkare..
Jaja, ska inte skriva mer. Punkt. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0