Torsdag, fredag, lördag


♥♥♥ Kommentarer 2
Okej, har en del att berätta så förbered er på ett långt inlägg..;
(Ni som inte orkar läsa kan ju scrolla ner till bilden istället..hehe)
Men aa, nu kör vi. Tog ersättningsbuss till Tranås i torsdags, i Tranås hoppade jag på Pendeln och tåget hinner bara komma upp i fart innan det bromsar ner igen.. och stannar helt. jaha!? Tågföraren (lokförare kändes inte rätt?) sa i högtalarna att de hade tekniska problem, och de visste inte hur lång tid det skulle ta innan tåget kunde åka igen.. hmmm. Efter 5 minuter säger han igen att "nu kommer vi släcka ner tåget i ett försök att lösa problemet så gott vi kan"... så de släckte. Där satt jag, själv i min vagn, kolsvart och skog på båda sidorna.. kändes lite som att närsomhellst kommer det bli jättekallt och is på fönstren och dementorerna kommer och tar min skäl.. hehe (läs Harry Potter).. nevars, stoppet varade bara i 15 minuter, sen åkte vi vidare igen, så förseningen var inte så farlig. Har dock aldrig vart med om att det har vart tekniska problem på tåg, (bara hört om det såklart) så jaha, en erfarenhet rikare då! haha
Väl hemma i Motala köpte jag och min fina kvällsmat (McDonalds..) och somnade vi varandras armar. Finare kille finns inte. ♥
Klippte och färgade mitt hår igår (fredag). Syntes inget stor skillnad alls, förutom att det ser betydligt fräshare ut. Ingen utväxt och inga slitna toppar, yayy! Efter frisören mötte jag upp Hanna och snackade skit, åt Medellerutan-baguette och gick en sväng på stan. Köpte ett jättesött fågelburshalsband på Gina, som jag har spanat in flera gånger men nu var det ju rea så passade på haha. Iallafall, vi kände oss mätta och belåtna, att gå på stan i motala tar knappt en timme så det avklarade vi rätt fort. Så vi väntade på bussarna, hennes kom innan min och vi sa hejdå. Hennes buss hann åka innan min (jävla 301an är JÄMT försenad!).. och precis DÅ kommer jag på att FAN ska ju ta ut pengar till min lillebror (rolig födelsedagspresent va? hehe) så springer till bankomaten, det är en person innan mig, ser att bussen precis har kommit, stressaad! Står där och hoppar och försöker stressa på personen innan mig haha.. så ser jag helt plötsligt Leonard, Douglas, Anna, Ludde och Kristoffer komma gående mot mig haha! (Musikesteter från Platen som gick 2an när jag gick 3an) Hur stor är chansen? (okejdå, i Motala är chansen rätt stor.. men ändå!) Så dom övertalar mig att hänga med dom och fika, fler esteter ska komma. Bland annat sjukt saknade Jolin som skulle komma in till Motala från Linköping där hon numera bor. (Jolin gick i min klass, dock musik ist för bild) Så det var bara att smsa tillbaka Hanna till stan så hon med fick träffa folket! Satt på Lilla Hem (ett fik) i flera timmar och bara pratade och blev uttittade av alla småtjejer som satt runt oss på caféet och var helt till sig för Leonard haha. Glad att jag inte är "kändis". Fasen vad jobbigt det verkar vara haha.
På kvällen kom släkten och Suresh och firade Ville, var roligt att träffa alla! Tror han blev glad för sina presenter, även om han fortfarande tycker det är roligare att sitta vid datorn än att sitta kvar vid bordet och umgås med oss.. haha;)
(MORMOR; jag fick den där träkloss "kluringen" med kula i av dig och morfar i present när jag fyllde! Tänkte bara påminna dig haha!)

Idaaag iallafall, så vaknade jag kl. 8 ensam hemma hos Suresh, han skulle jobba idag med:/ Hörde att Leona var vaken på övervåningen så gick upp och lekte med henne några timmar, hon är så himla fin! Saknar henne i veckorna!♥

Nu är jag hemma och ska snart iväg till Camilla som jag inte träffat på minst hundra år och saknar galet mycket! Vi har massor att prata om, hon har ju börjat plugga i Linköping!
Ikväll ska jag ut på Hugos med Arijana mfl. Kommer nog träffa flera gamla esteter, Leonard ska nämligen spela! Kommer bli svinkul!:D

(Hoppas Sofia och Petra hängde med på alla parenteser. Dom är där för er skull, så ni ska fatta lite mer haha!)
Vi igår ♥

Kommentarer
Postat av: Petra

haha! klaaaart jag hängde med, hur lätt som helst! eller? ;) höhö. ne men kul att du har det bra där hemma, passa på att njuta!

2011-10-08 @ 12:22:55
Postat av: Julia

Petra: haha bra;) det gör jag! du taggar nästa helf förstår jag;) puss!

2011-10-08 @ 14:48:51
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0