Regnigt


♥♥♥ Kommentarer 0
Jävla Jönköping asså. Enda sedan jag flyttade hit för 3 veckor sedan har det regnat varje dag!! Om än så bara en endaste lite droppe så har det fan i mig regnat!! Idag när jag skulle cykla till skolan vid halv 3, börjar det ju givetvis regna så fort jag kommer utanför dörren. "Jaha" tänkte jag.. "förvånandsvärt" och cyklade vidare. "det går nog över snart". Nehedå. Det ÖKADE. Världens skyfall fick jag över mig. Thank god för regnjacka. Men mina jeans gillade regnet och sög åt sig som bara jeans kan. Så där cyklade jag, dyngblöt, precis kommit ned för backen och tänker att "nee, jag kan fasen inte sitta på föreläsning i 1 timma och 45 minuter dyngsur. Vill inte bli mer sjuk än vad jag redan är." Så vände om. upp för backen igen. Väl uppe slutade det regna. Ironiskt. Så in snabbt som fan, av med byxorna, hängde upp dom på duschen, torka av mig, på med nya byxor, strumpor och skor och så iväg ner för backen igen. Hann gjorde jag, men hann även förbanna regnet ett antal gånger också. Hann även komma fram till att jag borde leta fram mina regnbyxor.. tog jag ens med dom hit när jag flyttade? hmm..



Regn fotade jag i Oslo och nu ska jag packa tills imorgon, då jag åker hem till Motala, min familj och min allra finaste ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0