Familjedag


♥♥♥ Kommentarer 2
Idag var min familj här och vi gick på stan och shoppade. Jag fick med mig smink och lite andra användbara småsaker. Vi tog även vägen förbi A6 en snabbis och där sprang jag in på älskade Bikbok och köpte mig jackan jag har sett ut. Stortgilla! Så himla fin! Det som står på inköpslistan nu är en tubhalsduk! Får väl gå på jakt någon annan dag, då jag är själv. Har insett att när jag vet vad jag är ute efter, går jag hellre själv. Annars blir jag bara så stressad av att någon väntar på mig när jag ska prova och så.. Inte för att jag har något emot att gå på stan med andra, men då blir det mer att jag följer med dom dit dom vill gå och bara njuter av sällskapet än shoppar själv. Lite tankar såhär på kvällen.

Efter shoppningen tog vi bilen till Taberg och tittade på utsikten. Snälla pappa hade tatt med systemkameran från Motala, fick behålla den här över veckan!♥. SOM jag saknat den asså!



















© Julia Karlsson 2011

Kommentarer
Postat av: sötko

ÄLSKAR 10e bilden uppifrån! Sjukt fin! Saknar våra höstfotorundor! 3<

2011-09-25 @ 17:54:42
URL: http://svartgummianka.blogspot.com
Postat av: Julia

Sötko: haha aa jag med, var väl egentligen enda bilden jag blev nöjd med;) saknar jag med!!

2011-09-26 @ 11:11:07
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0