PLATÅ


♥♥♥ Kommentarer 0


Är hemma i Motala. Gud vad mysigt det var att äntligen få träffa Suresh, jag fick tillochmed rosor♥.
Nu sitter jag och pillar på min Illustrator-pryl. Uppgift som ska in söndag. Och seg som jag är så får jag sitta med den när jag är här med.. men alla jobbar ju idag ändå så äh. nej, nu måste jag fortsätta, orkar inte med skiten, så jävla mycket bläääänk. visar er somvanligt när jag är klar. Undrar vilket betyg jag får på mitt Illustratorproträtt förresten.. hmm.. Här är iallafall min outfit för idag. eller okejdå, det var gårdagens egentligen men sov ju hos Suresh inatt, och hade inte med mig något ombyte.. tänkte byta efter jag har duschat ikväll.. ska ju till Hugos och mysa med folk jag inte träffat på hundra år känns det som. herrrå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0