White Ink Tattoo


♥♥♥ Kommentarer 0
Min hjärna går på högvarv. Jag vill detta. Men vad och vart? Har vetat att jag vill tatuera mig rätt länge nu. Men har ändå haft en rädsla för att "tänk om jag ångrar mig".. typiskt mig. Tar alltid det säkra före det osäkra. Tror jag skulle lära mig en del om jag vågade mer. Jaja however, har nu hittat den perfekta tatueringen för mig. White ink tattoo. Altså en tatuering i BARA vitt. DÖR vad fint!! Syns precis lagom lite, precis som jag vill ha den!! Så nu återstår det bara att komma på vad och vart.. haha. Största problemet är faktiskt VART. Googlade runt efter lite bilder. Vart är det snyggast att ha text? Har två "krav". Inte på underarmen och inte så jag inte kan se den själv, tex ryggen, nacken. Visst är jag jobbig? Jag vet. Men den måste bli perfekt!



Exempel på White ink tattoos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0