yesterday


♥♥♥ Kommentarer 0
Hahah, hade himla trevlig kväll igår! Dock ingen höjdarutgång, förfesten och efterhänget var bättre än kåren..men det var så mycket folk ute och musiken som spelades var inte den bästa heller. Men folket gjorde kvällen!♥
Efter kåren var vi hos Petra, pratade kollade film och åt chokladkaka! Inte heltfel asså, dock vart klockan så sen att jag sov över. Rätt jobbigt idag att cykla hem asså, men skönt att ha duschat iallafall! Nu borde jag packa väskan till Motala, men orkarrr inteeee. hej sliten. Men måste, för har föreläsning vid 15 och vid 16.30 går mitt tåg mot linköping, och sen buss hem till motala. 3 timmars resa, yayyy... Men ska bli skönt att komma hem och pussa på min galet saknade pojkvän!!♥
Mina fina, fina jönköpingstjejer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0