Pissregn


♥♥♥ Kommentarer 0

Just nu suger det att inte ha bil asså. Skulle iväg och träna, tänkte ta bussen till gymmet för det småregnade lite, annars hade jag cyklat. Så precis när jag ska klä på mig, ca 20 min senare och tittar ut så SPÖregnar det. Sådär så man garanterat kommer bli blöt även om man tar på sig helt regnställ och gummistövlar.. Fyfan. Så nu har jag väntat i en timme på att det iallafall ska lugna ner sig men det blir snarare värre. Och jag kan inte laga den mat jag hade tänkt till matlåda under tiden för jag måste handla. Suck.

Får väl acceptera läget, laga köttbullar och makaroner och fortsätta plugget. Eller sätta på en film. Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0