Hello you


♥♥♥ Kommentarer 0
Har suttit hela kvällen och nötat Javascript. Innan har det bara vart ett ord för mig, har inte fattat ett skit förutom vad det kanske ungefär kan användas till. Men har absolut inte förstått något av språket förrens ikväll. Tack vare http://www.codecademy.com. Så sjukt bra sida. Visst, vår lärare i kursen Interactive Multimedia har tipsat om sidan flera gånger innan men jag har inte orkat kolla upp den innan. Men så sjukt bra iallafall. Som en början för att bygga en grund.
Förövrigt undrar jag vart våren tog vägen? 2 plus idag. Inte okej.
Har svårt att förstå att jag gick klädd såhär för ungefär 4 dagar sen..!?
Min nya vårjacka från Primark ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0