Bra skit


♥♥♥ Kommentarer 3
Sitter i skolan och gör typsnitt. Med Anna, Johanna och Petra. och resten av klassen då. Men satan så svårt det är egentligen. finns inte gränser för vad man kan göra egentligen.. det är där jag fastnar haha. dock kan jag inte programmet så väl heller (TypeTool) så det bidrar väl förstås till varför jag inte kommer någonvart.

Här har ni Annas blogg.
Anna går i min klass, bor i mitt hus, älskar HarryP, målar fruktansvärt fint och skrattar konstant. ♥

Kolla bloggen för fler teckningar/foton/målningar!


Här har ni Johannas blogg.
Också hon sjukt begåvad. Bor dock inte i mitt hus, men går i min klass och har lika lätt för att skratta ♥

Den här bilden är egentligen en animerad gif, gå in här och kolla på den. Så sjukt fin!

Kommentarer
Postat av: Anna

Najmen din tokfia! TACK KÖMPIS, du är OCKSÅ BEGÅVAD SÖRRU!!! :)) <3 (hahha älskar ...bor i mitt hus... HAHAHAHHAHA! -Vet flummmat, men jag asgarvar för just den raden x))

2012-02-10 @ 00:41:25
URL: http://weliveforeveryoung.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh vad fin du är! Säger som Anna, du är också begåvad! Det är så fint att man har så mycket begåvade människor att hänga med häromkring tycker jag :D

2012-02-10 @ 11:44:50
URL: http://johannalilian.blogg.se/
Postat av: Julia

Anna: haha vadå det är ju mitt hus?;) hehe puss

Johanna: håller med!!:**

2012-02-10 @ 17:41:52
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0