I ♥ 2nd hand


♥♥♥ Kommentarer 1
HEJ! 
Här kommer lite bilder från min mobil.



Bild från när jag och Leona lekte spöke med Suresh i förrgår. haha ♥


Idag var jag på stan med Sofie och Arijana och dessa skönheter (fast i låga..tror jag) suktar jag efter.


Tog en fika/lunch på Ströget också. Himla fint.


Senare tog jag och Sofie en sväng förbi Återvinningen och letare prylar. I like.


Jag hittade två kamerahyllor och tänkte på Anna.


Sjukt fin byrå. Fick mig att tänka på Skönheten och odjuret av någon anledning..


Bordspegel med en Julia i.


När jag är på secondhand så hittar jag så sjukt mycket fint att jag längtar tills jag har ett eget hus att inreda.


◊ Från bokrean på Bokia köpte jag två böcker av Joyce Carol Oates.
◊ På Röda Korset hittade jag två stickade tröjor för 10kr. Och en sjal.
◊ På Återvinningen köpte jag 5 Kitty-böcker, 4 pocketböcker, 4 filmer, en virkad miniduk och 10 knappar.

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅHHH vilka fina gamla kameror!! Hahah de e ju sjukt kul att så fort någon ser en massa kameror så tänker dom på mig, haha jag är nog ett kamera freak ;)

2012-03-20 @ 12:35:22
URL: http://weliveforeveryoung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0