Sunrise Avenue


♥♥♥ Kommentarer 1

Det var en kväll hemma hos Sofie. Hon och hennes (dåvarande) kille låg i sängen bredvid. Jag satt vid datorn. Hon var olaglig och hade Limewire. Och där satt jag och letade låtar. Sökte på random ord. "Forever". Det var gången jag hittade Sunrise Avenue – Forever Yours. Och upptäckte Sunrise Avenue. Sen lyssnade jag på dom hela 8an ut. helt inlove asså. Fortfarande lika bra. Älskar när jag kan texterna!

Sunrise Avenue – Fairytale Gone Bad
Sunrise Avenue – All Because Of You
Sunrise Avenue – Diamonds
Sunrise Avenue – Only
Sunrise Avenue – Heal Me
Sunrise Avenue – Romeo
Sunrise Avenue – Wonderland


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahah, kvällarna hemma hos mig asså!

Tyst nu Julia, skvallra inte om att jag hade Limewire.. :S



Haha puss på dig! Och sunrise avenue! Tack för att du påminde mig :D :D <3

2010-08-23 @ 21:36:08
URL: http://mrsthoughtful.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0