Det här är jag


♥♥♥ Kommentarer 0
Du heter: Julia Christina Karlsson
Smeknamn: Jullan, Julis, Julzz, Jules, July, osv.  

Låt som när du är ledsen sörjer till: Timbaland – Apologize

Beroende av: Kärlek, närhet och skratt!

Vad tror folk om dig? Vet inte?

Stämmer det? Vet inte?

Vad får du oftast komplimanger för? Längden på mitt hår och mina ben.

Hur imponerar man på dig?
Brukar du skratta för dig själv?
Haha, hela tiden

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ring mig när du ser det här, puss"

Var bor du? Motala

Trivs du där? Jodå, i sin helhet. Men kvällar man verkligen vill hitta på nått och inget händer så är det sämst att bo här.

Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, men typ "Aa hej det är Julia" eller "Aa, hej"

Vem ringde du senast? Arijana

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon sa att hon tyckte att vi skulle ses hemma hos henne imorgon
Antal timmar sömn inatt: 6-7

Sov du ensam: Ja tyvärr, men S jobbar så.

Brukar du komma i tid: Försöker så gott jag kan, hatar att komma försent när jag vet att man väntar på mig.
Hur känner du dig nu: Nyvaken, avslappnad och glad :)

Vanligaste färg på dina kläder: Går inte att svara på, min garderob har fler färger än regnbågen

Vad tycker du om fötter: Inget särskilt förutom att jag vill inte att någon annan rör mina.
Vad saknar du: Folket i skolan. Hanna Sjöholm! Men får ju träffa dom om en vecka så det är lugnt.

Hade du en bra kväll igår: Jodå, helt okej

Favorit dryck på morgonen: Juice!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vardag när jag ska upp kl 7 dagen efter så lägger jag mig ca 22. Men en helg kan det bli hur sent som hellst, beroende på hur kul jag har.

Är du blyg? Nja.
Sysslar du med någon idrott: Har dansat streetdance, men vill börja nu igen. Ska även börja gymma, springa och gå på pass (som tex. fitnessboll) nu till hösten.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex haha!

Är du nöjd med ditt liv: Absolut

Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon: Ev. träffar Sofie, Arijana och Jennifer. Och ev. senare på dagen Jara. Och förhoppningsvis S på kvällen.

Vad är det värsta du vet? Besvikelse och svek

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, bådeoch.

Vad är det finaste du fått? Kärlek.
En speciell dag du minns: Massor. Senast när jag och S låg på gräsmattan i min stuga och tittade på stjärnorna mitt i natten, såg stjärnfall och önskade.

Du samlar på: Blir nog tvungen att säga kläder. Älskar kläder.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Oftast ingen. Går in på msn istället och hoppas att Johanna eller någon är inne. Är dom inte det så sitter jag mest bara och tjurar/tjuter och hatar världen.
När grät du senast: När S kom hem från Cypern. Av glädje asså.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa överallt. Träffa människor och hjälpa dom som behöver.

Vill du gifta dig: Ja, någongång, ja.
Vill du ha barn: Ingen tvekan, känns bara lite jobbigt med tanken att på förlossningen är väldigt smärtsam..

Är du musikalisk? Nja, inte direkt kanske. Men älskar musik och taktkänsla har jag (vilket krävs för att kunna dansa street)

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller dricka med kolsyra i.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Gjorde det jämt när jag var liten. Sen bestämde jag mig för att sluta, slutade och idag har jag långa fina naglar. Men det händer att jag får återfall haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0