Hej!


♥♥♥ Kommentarer 0

Jag mötte tjejerna (Sofie, Arijana, Jennifer) på Östenssons förut och vi köpte godis och chips och åkte hem till mig att fettade och snackade skit. S och J sitter här än, A åkte nyss. Puss! Ikväll ska jag och Suresh till Linköping och kolla på bio. Vilken film det blir är inte bestämt än, så vi får se. Ska bli kul att hitta på något för en gångs skull. På helgerna brukar vi bara fastna framför tvn, kolla en film och gå och sova. Värd kväll lixom. Nej. Så nu blire bio! 

Imorgon konfimerar sig min bror, släkten kommer och vi bjuder på smörgåstårta. Sitter inte helt fel asså. Minns när jag konfade. Det var en bra tid måste jag säga, speciellt då vi åkte på konfirmationsresa till ett kloster i Frankrike - Taizé. Minnen för livet!


Den här blusen köpte jag på B-Young för 100:- nyligen. Älskar färgerna och rosorna. Matchar den med ett par ljusa jeans och ballerina skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0