I skolan


♥♥♥ Kommentarer 0
Hej sitter i skolan och klipper och klistrar i Photoshop. Har lunchrast men var osmart och glömde ta me ost- och skinkpajen till skolan som ligger hemma i frysen, så min mage typ skriker. Inte kul. Sitter och väntar på att matten ska börja 12.20. Och sen vid 13 slutar jag och då åker jag och Camilla till Carinas hårstudio där jag ska få ordning på mitt hår. Vet verkligen inte vad jag har att förvänta mig! Känns lite jobbigt men spännande.

Sen efter ska vi gå en sväng på stan (hoppas jag att vi hinner iaf! Carina sa att man inte kunde veta hur lång tid det kunde ta att avfärga håret..) för att kolla på den blåa tröjan jag visade i något inlägg under och köpa mjölk!

hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0