My Closet


♥♥♥ Kommentarer 1
Är det något jag gillar så är det gamla kläder och secondhand. När min mamma vill ge bort eller slänga kläder som någon av oss har växt ur så MÅSTE hon kolla med mig först om det inte är något jag vill ha. Som för några veckor sedan när hon ville ge bort min lillebrors kavaj, nejdu sa jag, den tar jag! Okej, liiite tight är den men vem bryr sig! I love it.

Den här blusen/koftan hittade jag bland min mormors utklädningskläder. Eller asså, det är hennes gamla kläder men när jag och mina kusiner var små så brukade vi klä ut oss i dom. Så hon har inte gjort sig av med dom därför. Men nu när vi inte leker med dom längre så tänkte hon ge bort dom till Secondhand. Men innan fick vi kolla igenom alla påsar om vi ville ha något. Då hittade jag den här, från H&M egentligen. Skitfin, med axelvaddar!


Har fått massor av komplimanger för den, och då känns det extra bra att säga att "det är mormors gamla" för då är det ju mycket svårare att få tag på en likadan och då blir jag den enda med en sån, haha.

Kommentarer
Postat av: linda

den var verkligen JÄTTEFIN!!

2010-05-14 @ 14:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0