Partey


♥♥♥ Kommentarer 0
Igår hade jag fest hos mig. Eller fest o fest, men vi var massa tjejer som hade kul innan hälften skulle ut på Hugos. Det var jättekul, vissa saker var mindre kul, men så blir det mer eller mindre på alla fester, right? Jag fotade inget under kvällen, men det gjorde Linda, och dom bilderna ligger uppe på Facebook. Orkar inte ladda upp dom här, tar 100 år typ haha! Men iaf, värd kväll, synd att vi inte försökte komma in på Hugos, men det hade väl säkert ändå inte funkat så whatever. Jag får ha tålamod tills den 28 augusti. Blä!

Idag vaknade jag av att jag fick typ 5 sms på samma gång, hade glömt bort att stänga av ljudet o vibrationen. Inte kul. Men aja, jag svarade och tänkte försöka somna om men det var inte det lättaste. Så skitsamma tänkte jag. Gick upp och började städa. Är klar med allt, förutom dammsugningen, men tänkte visa min lillebror lite respekt för han ligger och sover än, så får ta det senare, haha.

Nu ska jag gå och äta pizza-frukost och sen sätta mig här vid datorn igen. Ikväll/Senare kommer S hit och sover. Det gillar vi!


Såhär såg jag ut igår, nytt linne 59:- på H&M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0