Gårdagens fest


♥♥♥ Kommentarer 0

Helloo. här kommer bilder ifrån igår. Tack Arijana för allt! Hoppas du blev glad för presenten! Det var kul när vi gick ut med, men jag är tyvärr ingen som är mycket för att sitta still och prata, jag vill dansa! haha, men när vi väl dansade så lyckades jag tappa bort min mobil på dansgolvet istället, fick panik men som tur var hjälpte många att leta, och jennfier hittade den hos en kille som hade hittat den. TACK till dig, vem du än är haha! När jennifer väl hade hittat mobilen så tappade jag lusten, ville bara hem till suresh. Så jag tog bussen typ direkt. Somnade i världens bästa famn.

Jag & Sofie, vi gjorde massa grimasch (?) bilder, men dom får ni inte se. Här är stirr-bilden, haha!


Jennifer:*


Lucas kan minen!


Söta Johanna och Jennifer (Lovisa kom senare med!)


Förrätten

Hungrig Jennifer


Huvudrätten (glömde fota efterrrätten, men det var asgod panacotta!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0