såååååå trööööööööööött


♥♥♥ Kommentarer 1
hej. sitter i skolan och fördriver tiden. börjar klockan 9. hade egentligen sovmorgon idag men min mentor sa att jag skulle på ett möte vid 8. var där i max 10 minuter, sen skulle alla 3or gå för dom bara skulle prata me 2orna. VÄRT.

mmmmöööööööööhh. är så himla trött sen i måndags. var ju ute på måndagsklubben. jag och johanna kom hem 2 på natten, somnade vid 3. gick upp kvart i 7 på tisdagen. möööh. här är en bild därifrån. inte särskilöt bra, men enda bilden på mig. klänningen är jättefin, fick den av johanna i födelsedagspresent:*


Kommentarer
Postat av: Sötko

Det var en awesome kväll med underbart mycket headbangande, känner att det kommer bli vår interna tradition när vi går ut från och med nu :*

2010-09-07 @ 22:17:57
URL: http://svartgummianka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0