This is something made to last


♥♥♥ Kommentarer 0


På söndag är vi uppe i 1245 dagar.
Minns du när vi sa att vi skulle räkna dagar istället för månader som alla andra?
Tror vi har glömt det lite och börjat med år istället haha. Så det kan gå.

Dag 100 skrev jag det här i min bilddagbok.
"Du är det bästa som finns i mitt liv. Kan inte fatta att vi bara har vart tillsammans lite mer än 3 månader. Känns verkligen som 3 år om inte mer! Jag känner dig utan och innan. Det abslout bästa med dig är att vi pratar om precis allt. Visste inte att det fanns killar som dig. Kan inte förstå vilken tur jag har. Hoppas att du någon gång kan tro mig när jag säger att jag älskar dig. För det gör jag verkligen, med hela mitt hjärta. Mer än någonsin. Jag vill bara skrika det ut till hela världen. Det finns ingen som du. Inga som oss. Vi är oslagbara. Du och jag."

Älskade jag dig DÅ, och kändes det som att jag kände dig utan och innan DÅ, gissa hur det känns idag.

Bilderna är från 2009 och jag hade precis satt i tandställningen. Shit vad små vi var.
Kan inte fatta hur längesen detta är. Du är allt, kan inte tänka mig ett liv utan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0