Frågor & Svar


♥♥♥ Kommentarer 0

Snodde Tyras blogglista, haha.


När vaknade du imorse?
Svar:
06.30..................

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
FAN att jag måste åka buss idag. vad händer om jag skiter i skolan? neee det kan jag inte. åhhhh.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Har inte ringt någon, men funderar på att ringa Hanna nu och fråga vart i helvete hon håller hus?!?!?!

Vilket humör är du på?
Svar:
Trött , om det räknas som humör? haha, nevars, men så trött att jag blir flummig. HANNA KOM!!

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Min nya svarta body från asos, rutig kjol + undrkjol, svarta strumpbyxor, vit cardigan och vita converse.

Har du ont någonstans?
Svar:
Nej? eller jo, lite i ryggen kanske.. har jag typ jämt nuförtiden..

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Kinamat!!!!

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
ca 800kr

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
McDonalds i fredags

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
 facebook.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Idag ska jag gå klart i skolan, sen ska jag troligtvis träna och sen vetifasen. Borde nog jobba lite med projektarbete.. men kommer förmodligen också att fortsätta måla på mina tavlor. Kanske träffar Suresh?

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Någon lugn, med asbra text. Typ Daniel Adams Ray eller Lars Winnerbäck.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att man vill. Tråkigt svar jag vet, men vet knappt själv.. gillar man mina bilder och vad jag skriver om så..

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Var i skolan och skulle ha bild förmodligen haha

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
För min svinfina kjol:D

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Leona igårkväll!

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Vill ta en sväng på stan efter skolan men vet inte om jag orkar

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Den vita tegelväggen bakom skrivbordet

Vad tror du att klockan är?
Svar:
ca halv 11.. oj, den var 10.52 GÖTT!

Vad borde du göra idag?
Svar:
Skriva projektarbete.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Det jag redan har på mig:)

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
MEN vad svår. det är för tidigt för såna frågor!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0