2 - Min kärlek


♥♥♥ Kommentarer 0
Min kärlek heter Suresh och kommer ifrån Sri Lanka. Han är den finaste jag vet och vi har vart tillsammans i 2,5 år rätt så precis. Vi träffades genom gemensamma kompisar. Vi har haft många motgångar men har klarat oss igenom allt och idag är jag hur lycklig som hellst tillsammans med honom.


Sommaren 2008,
här är den första bilden som togs på oss tillsammans.
Vi blev officiellt tillsammans dagen efter haha.

Hanna fotade oss, haha det gick sådär.


2009,
vår första alla hjärtans dag


Härliga sommardagar på altanen


Gick bort på middag


Gick på fest tillsammans


Firade ett-årsdagen med middag på hamnkrogen och spontanmys i Vadstena




2010,
fotade inte så mycket det här året, men här är ifrån en kväll vi var ute på en ö med båten tillsammans med min familj och myste.




Vi tog båten och firade vår 2 års dag på en ö


Åkte utomlands tillsammans för första gången och firade även vår första julafton tillsammans


2011,
[Inga bilder än..]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0