HOME


♥♥♥ Kommentarer 0
Hejhej hallåååå. Gott Nytt År på er!!

Jag kom hem vid 9 igårkväll, av med slappkläderna, på med snyggkläderna, + lite nya egyptiska smycken (visar bild senare), och lite smink. Sen iväg till Micke där Hanna låg helt borta haha. Stannade där tills typ halv 12, sen åkte vi in till stan och HUGOS. Jag stannade i typ bara en timme eller något tyvärr, rätt dyr timma, 120kr i inträde, men äsch. Sen ringde Suresh och jag tog en taxi hem till honom.

På 12 slaget sprang jag ut i regnet och kylan på torget och kramades med Hanna och Evelina och dom andra där ute. Nyår har aldrig vart så speciellt för mig, det är inte super viktigt för mig att jag måste pussa min pojkvän på sekunden 00:00. Tycker det är rätt ansträngt och överhypat.. jag är bara glad att jag fick sova hos honom på kvällen iallafall!

Nu pussar han sönder mig, så hejdå!

PS! SURESH ÄR BÄST I VÄÄÄRLDEN! <3<3<3<3<3<3<3 SURESH <3 JULIA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0