London


♥♥♥ Kommentarer 0
Sista kvällen i London och vi chillar på rummet. Ska sova strax, inatt bär det iväg mot Stansted och flyget mot Sverige. Har haft det svinbra här. Är så himla glad att vi kom iväg, att jag äntligen har fått träffa Johanna igen och få se hur hon numera bor. Synd att vi inte kan stanna längre, men har ändå hunnit med en heldel. Har enbart iPhonefotat, men tänkte instagramma när jag får wifi så då slänger jag upp dom här med:) Sen har P fotat med sin Systemkamera också, mest under HP-touren så det är NICE!

Ska trots allt bli skönt att komma hem, sova i min säng, träffa mina roomiesar, Sofie kommer och hälsar på och sen till helgen åker jag hem till min fina älskling. ♥

Är framme i Jönköping vid 17-18 imorgon så får se om jag orkar uppdatera då, annars kommer det i veckan ska ni se!
(jag brukar ju vara så jävla snabb med resebilder jag.... hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0