Vårväder!


♥♥♥ Kommentarer 0

Gårdagens utgång var sjukt rolig! Idag är vi sega, men inte låg vi i sängen hela dagen för det! Det var ju vårvärme ute, så vi började dagen med en promenad ner till centrum. Jag hittade himla sköna knähöga vinterstövlar för 99 på NewYorker. Jatack! Petra mötte upp oss och vi lunchade på stan. Sen köpte vi varm choklad på Waynes och satte oss vid kanalen och bara njöt av värmen. Heeelt okej 'dagen efter'!

Nu sitter vi (jag, Sofie, Linda) på bussen mot Motala och blir hämtade av finaste Liljan i Mjölby. Så himla snällt av henne!

Längtar tills vi äntligen är framme så jag kan krypa ner bredvid min älskling. Hejs!

(bilden är sofies: sofieadolfssons.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0