black h&m wedges


♥♥♥ Kommentarer 2
Okej, seriöst. Jag har fan klarat ett helt skolår på högskola (fick precis veta att jag fick högsta betyg på en av tentorna, wohoooo!) och om några veckor har jag dessutom körtkort. Så när jag får pengar igen (vilket är ett tag kvar hehe..) så ska jag fan unna mig nått så jävla bra. Har inte riktigt kommit på vad än bara. Tåls att tänka på men nåt sjukt värt!

Förövrigt så är jag på jakt efter ett par enka, svinsnygga, lagom höga svarta kilklackar som kan passa till allt.
Någon som har dessa skor i 38 till salu?
Har letat hela internet efter ett par, men aningen är det fel storlek eller så vill ingen sälja. buhu.
Så har du något av paren i rätt storlek så betalar jag bra!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv.: Hei Julia. Dessverre har jeg disse i str 36, og glidelåsen er ødelagt på den ene :( Lykke til videre på letingen!

2012-06-13 @ 13:34:03
URL: http://www.mariaklempdolmen.com
Postat av: Julia

Maria: Okej, tack så mycket ändå! :)

2012-06-13 @ 18:49:34
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0