Jag klättrar klättrar upp och du river river ner


♥♥♥ Kommentarer 0

Har jag sagt att jag har så sjukt snygg kompis eller? Serrrriiii!!! D.Ö.R

Den här dagen har vart SÅ bra. Vaknade hos Suresh (lycka!) och sen följde jag med bästa Hanna när hon got wild och klippte och blekte håret hos frisören. Resultatet vart grymt snyggt!

Och sen kom världens bästa sötko-Johanna hit som jag inte träffat sen februari när vi var hos henne i London. Sjukt. Sjukt saknad människa och sjukt himla bra människa.

Så vi drog på förfest hos Linda där resten av alla fina tjejer var och framåt kvällen gick vi ut på både Harrys och Hugos. Var så himla kul att träffa alla ute och att vara hemma igen!!

Nu ligger sötko bredvid mig i sängen och sover, är väl dags för mig med. För imorgon ska jag träffa världens bästa släkt på spa. Blir bra sådär dagen efter.. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0