Hej igen!


♥♥♥ Kommentarer 0
Var lite mer än 2 veckor sedan jag skrev här senast och det har hänt en heldel på den tiden. 
Klippte faktiskt lugg tillslut och är supernöjd! Lillebror fyllt stora 17år, jag har skrivit två rapporter, redovisat inför klassen, festat med bästa Hanna och Hanne här i jkpg, kollat serier (New Girl, How I Met Your Mother och Ink Master Sverige) och vart på höstpromenad med Linda & Anna och njutit av solen på piren.
 
Igår fyllde finaste Petra 20 och vi var på Stand-up på Spira. Såg bland annat Soran Ismail och skrattade så vi fick ont i kinderna. Idag har jag tagit det väldigt lugnt, läst Hungerspelen (som förövrigt är precis lika bra som alla har sagt! Ska se filmen när jag är klar med boken!), stekt proteinpannkakor och råpluggat till 3D-grafikstentan som är på tisdag. Bra dag.
 
Bilder från min Instagram: @foreverjuly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0