Truly madly deeply


♥♥♥ Kommentarer 0
Det är torsdag kväll och imorgon tar jag bussen hem mot Motala. Älskade, saknade.
Har inte vart hemma på 3 veckor nu. blä. 
Så jo, är helpepp på världens mysigaste helg ♥
Ha en grym helg ni med, ni fina som tittar in här nästan varjedag.
 
..bara för att få se att jag återigen inte har lagt upp något nytt. Jag suger på det här haha.
Men vet lixom inte riktigt vad jag ska skriva om? Känns så meningslöst att skriva idag gjorde jag det här, igår gjorde jag det och det, nu ska jag göra det här och imorgon blir det det där..vem bryr sig så himla mycket?
 
Vill skriva om något intressant. Inspirerande. Och lägga upp alla fina illustrationer och foton som änsålänge endast finns i mitt huvud. Tyvärr.
 
Men nu har jag börjat kursen Grafisk Design & Teknik 2, så nu kommer kreativiteten tvingas igång vare sig den vill eller inte! 
Förövrigt såg jag biofilmen "En oväntad vänskap" igår. Se den, grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0