Tisdag, jumpsuit och symaskin!


♥♥♥ Kommentarer 1
Hej här sitter jag och knarkar vindruvor och myser i min jumpsuit. Helgött.
Skypade nyss med världens bästa Johanna. Träffade henne och hennes
Lewis en stund i fredags när de var på snabbvisit i Sverige. Och nu är de 
tillbaka i London. Jag saknar!! 
 
I övrigt var helgen asbra. Var hemma i Motala och firade mig på fredagskvällen. 
Dålig som jag är så har jag inga bilder från den kvällen, men den var hur bra
som hellst! Tack mina fina för att ni kom och för alla presenter ♥
 
Idag var jag och Anna och hämtade min svinfina symaskin! ÄNTLIGEN!! ♥
 
Bilden är från http://www.symaskinswebbshoppen.se/.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sötko 🐮

Saknar lite mer! 3<

Svar: 3<<<<
Julia Karlsson

2012-09-11 @ 22:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0