Första krogbesöket - del #2


♥♥♥ Kommentarer 1
Väl inne gick vi upp på övervåningen. Helt lamt. Eller inte HELT lamt, det var en heldel folk där men inga som dansade. Nåväl, skitsamma tänkte vi, köper väl en drink och sätter oss en stund. Så skulle jag beställa för första gången..vad säger man lixom? Har ingen aning om vad som finns ens..

Jag till bartender: "öööhhh..."
-han ställer fram en skylt där det står olikak drinkar och priser-
Jag: "åh tack! haha"
Tittar och väljer "Rosa Pantern" för att Hanna har sagt att den var god.

Sätter oss och chillar, träffar lite folk.
Det första Kristine och Johanna säger när vi möter några: HON FYLLER 18 IDAG!
Så dom sjöng och grattade och tillslut kom dansgolvet igång så då dansade vi tills 3 typ.
Love it!

Kom hem vid 4, däckade i sängen, helt slut. Suresh ringer vid 5 och säger att han är utanför. Jag öppnar och vill sova igen men han vill prata så somnar inte om förrens kl 6 ca. Herrregud vad trött jag är

Kommentarer
Postat av: Sötko

Att du var 18 var ju trots allt anledningen till att vi var ute, klart alla var tvungen att veta det :D Och inte alla dagar man får random studenter att sjunga för en på Plaza :D <3

2010-09-07 @ 22:10:50
URL: http://svartgummianka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0