Lördagen 14/8 - del 1


♥♥♥ Kommentarer 0

Har fixat med designen i flera timmar nu. Helt trött i huvudet efter allt tänkade på koder. Så nu låter jag allt vara. Vet att menyn är borta, vet inte varför men får lösa det imorgon. Eller någon annan dag. haha:)

Igår var rätt crazy, så tänkte berätta den i stora drag men med de viktigaste detaljerna.

Jag vaknade i sommarstugan tillsammans med S. Vi slöade hela dagen, åt äppelkaka och kollade på film i hans iPhone. Ända tills klockan 4 ungefär. Då skjutsade han hem mig och jag satte mig vid datorn för att fixa lite med bloggen.
     Hann knappt börja förrens Johanna plingar på dörren. Vi duschar och gör oss iordning. Sen tar vi cyklarna mot stan för att äta baguette på MedEllerUtan. Satt där ett bra tag och pratade, kände stadspulsen och såg nattlivet vakna. hehe. För er som inte förstod min lilla ironi där; Motala är en väldigt liten stad. Stadspuls och nattliv är ett skämt. haha. Nattklubbar existerar men nattliv? nej.


Märker att det här inte alls gå att ta i stora drag. Får väl dela upp det på flera inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0