Lördagen 14/8 - del 2


♥♥♥ Kommentarer 0
Hooooowever. När vi tröttnade på att sitta på MEU, gick vi ett varv på stan. När vi stod och kollade in i DinSko's skyltfönster kom det fram en kille (+25) och ställde sig bredvid mig.
Han:"Jag skulle vilja köpa dom där skorna till dig."
Jag: "ehh..men det är stängt?"
Han: "Men på måndag asså!"
Jag: "Okejdå, måndag säger vi!" (med typ ironisk-"yeah right, rolig du är, nu skojar vi"-röst)
Han: "Vilka vill du ha då?" (och syftade på dom vi såg i skyltfönstret)
Jag: "Men jag vill ha några andra där inne"
Han: "hahhaha, (klappar mig på ryggen och går iväg) ha det bra tjejer"
Jag: "hah, detsamma....?"

Drygt att jag inte fick välja mellan dom där inne. Han gick ju bara.. Hahha. Skum nisse. Johanna tyckte han va slemmig men äh. Han hade bara lite torr humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0