Skinnjackan


♥♥♥ Kommentarer 0
Skinnjackan är väl något som de flesta skulle kalla ett basic plagg som borde finnas i allas garderob. Men det gör den inte i min. Ibland blir jag lite opstinat sådär. Alla har ju skinnjacka, då vill ju inte jag med ha det. Är inte mycket för att köpa bara för att alla andra har sån. Men provade nyligen en jacka och kändes riktigt bra faktiskt.

Så nu står det på inköpslistan:

-Skinnjacka
-Höststövlar
-Joggingskor


Kollade lite på internet. Har inte kommit ut så många än, men det gör det väl så småningom. Tror att jag har bestämt mig för att köpa en brun. Inte som den här bäbisbajsfärgade från BIKBOK, utan mer kakaobrun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0