The old me is gone


♥♥♥ Kommentarer 0
Har lagt ut en annons om en loftsäng på Blocket. Nyss ringde en tjej som ville köpa den. YESSS! *pengar rullar in*

Förut var jag och tog Gardasilsprutan. Gjorde ondare än dom andra två gångerna, men inte så farligt ändå. Har aldrig vart rädd för att ta spruta eller något som har med läkare/sjukhus/tandläkare att göra. Kan bero på att jag var rätt ofta på sjukhuset som barn, för jag hade synfel och har haft glasögon ända sedan jag var 3. När man är så liten går man inte till optiker i stan utan till en avdelning på sjukhuset. Även om jag idag inte kommer ihåg särskilt mycket därifrån, förutom att när vi gick därifrån såg jag alltid suddigt pga av ögondroppar eller något jag hade fått haha. Skumt. However, kan bero på det att jag inte är rädd för sånt nuförtiden. Har flera vänner som HATAR att gå till tandläkaren eller ens in på ett sjukhus. Tänk vad barndomen påverkar oss egentligen.


Här är en jättegammal bild från början av 2006 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0